Неупиваемая икона

История иконы

История иконы Богородицы «Неупиваемая чаша» сложилась очень необычно и довольно интересно. На исходе 19-го века недалеко от Тулы (в Ефремовском уезде) жил крестьянин. Придя из царской армии, начал горько пить. И пил так много, что пропил все, вплоть до одежды и жить оказалось совершенно не на что. Но это никак не послужило препятствием — он пил дальше, болезнь прогрессировала. Через какое-то время крестьянин допился до того, что отказали ноги и он стал недвижим. Но и это не заставило бросить мерзкую привычку — потребление вина продолжалось.

Икона Неупиваемая чаша

Как-то он спал и приснился ему пожилой умудренный годами старец, сказавший, что следует крестьянину сходить в город Серпухов и найти там монастырь под названием Владычний. Мол, там висит икона, называемая «Неупиваемая Чаша», прочитанная перед ней молитва излечивает плохую привычку к выпивке навсегда. Бывший солдат оставил этот сон без внимания и не торопился выполнять рекомендацию. Однако, явление старца продолжилось в другие ночи, и после третьего сна с его участием пропойца подумал, что стоит прислушаться.


Крестьянин отправился в Серпухов. Ноги не слушались совсем и не могли идти, поэтому отставной солдат всю дорогу передвигался на четвереньках. Длинный и долгий путь пролегал через множество деревень, где удавалось переночевать. Однажды постой крестьянину предоставила пожилая женщина и ей стало настолько жалко пропойцу, что она попыталась помочь ему изо всех сил. Растерев ноги путнику чудодейственной мазью, старушка позволила тому встать на ноги и завершить путь уже на собственных ногах.

На тот период икона Божией матери «Неупиваемая чаша» была никому сильно не известна, и монахи потратили время на поиски. Нашлась она на стене в проходе. Когда крестьянин встал перед образом и вознес молитву, привычка пить алкоголь у него исчезла. А подойдя к раке Святого Варлаама, бывший пропойца узнал в нем того самого старца, что являлся во снах. Слух об иконе, творящей чудо, мгновенно распространился по стране.

Икона Богородицы Неупиваемая чаша


Таким образом, икона «Неупиваемая чаша» из коридора перекочевала в храм и стала помогать людям избавляться от зависимости. Люди шли в этот монастырь из разных уголков России только затем, чтобы самим избавиться от пьянства и алкоголизма и помочь в избавлении от этого родным и близким.

Очень большое количество верующих молились перед образом, и Богородица им помогла. Особым образом почитается чудотворная икона «Неупиваемая чаша», с этим образом совершают различные крестные ходы, но и без этого верующие часто стремятся обратиться именно к нему.

В чем помогает икона «Неупиваемая Чаша»

На иконе изображена Дева Мария Оранта – так называют образы, где Богородица находится не в сидячем положении, держа на руках маленького Христа, а стоит с высоко поднятыми к небу руками, вознося за грешных молитву.

Таким образом общее значение иконы «Неупиваемая чаша» заключается в молении о людях перед Господом

Как известно, по воле Его может вершиться многое и даже самое чудесное и, когда Богородица просит Господа о каком-то Его чаде, мольбы принимаются особым образом и надежды на чудо намного больше.

Есть одна интересная деталь в описании иконы «Невыпитая чаша» (так тоже называют) – Богомладенец, который изображается в форме медальона на груди, тут помещен в кубок или другой подобный сосуд. Именно этим икона против пьянства отличается от других канонических образов Оранта.


Икона Неупиваемая чаша

Сейчас образ находится в Высоцком монастыре, каждое воскресенье по окончании литургии проводится молебен и акафист. По завершении читаются имена желающих излечиться от пьянства. Разумеется, в иных российских церквях такой акафист читают тоже. Также молитва образу может использоваться самостоятельно, многие вешают в доме образ «Неупиваемая чаша» для того, чтобы исцелиться от страстей.

Молитва иконе «Неупиваемая чаша»

Днем празднования является 18 мая

Для того, чтобы увидеть крестных ход, поучаствовать в молитве в этот день в Серпуховский монастырь приезжает много верующих и страждущих.

Тропарь Божией Матери пред иконой Ее Неупиваемая чаша глас 4

Днесь притецем вернии/ к Божественному и пречудному образу Пресвятыя Богоматери,/ напояющей верных сердца/ небесною Неупиваемою Чашею Своего милосердия/ и людем верным чудеса показующей./ Яже мы видяще и слышаще/ духовно празднуем и тепле вопием:/ Владычице премилостивая,/ исцели наша недуги и страсти/ молящи Сына Твоего Христа Бога нашего/ спасти души наша.


Кондак Пресвятей Богородице в честь иконы Ее «Неупиваемая Чаша»

Бысть чрево Твое святая Трапеза, имущая Небеснаго Хлеба, Христа Бога нашего, от Негоже всяк ядый не умирает, якоже рече всех, Богородительнице, Питатель.

Молитва Пресвятей Богородице в честь иконы Ее «Неупиваемая Чаша»

О, Премилостивая Владычице! К Твоему заступлению ныне прибегаем, молений наших не презри, но милостивно услыши нас, жен, детей и матерей, и исцели тяжким недугом пиянства одержимых и того ради от матери своея, Церкве Христовы, и спасения отпадающих братий и сестер и сродник наших. О, Милостивая Мати Божия, коснися сердец их и скоро возстави от падений греховных, ко спасительному воздержанию приведи их. Умоли Сына Своего, Христа Бога нашего, да простит нам согрешения наша и не отвратит милости Своея от людей Своих, но да укрепит нас в трезвении и целомудрии. Приими, Пресвятая Богородице, молитвы матерей, о чадех своих слезы проливающих, жен, о мужех своих рыдающих, чад, сирых и убогих, заблудшими оставленных, и всех нас, к иконе Твоей припадающих. И да приидет сей вопль наш, молитвами Твоими, ко Престолу Всевышняго. Покрый и соблюди нас от лукаваго ловления и всех козней вражиих, в страшный же час исхода нашего помози проити непреткновенно воздушная мытарства молитвами Твоими, избави нас вечнаго осуждения, да покроет нас милость Божия в нескончаемыя веки. Аминь.


Источник: omolitvah.ru

Икона Неупиваемая чаша: значение, от чего помогает, молитва и куда вешать?

Икона Неупиваемая чаша: значение, от чего помогает, молитва и куда вешать?

Пристрастие к алкоголю — одно из самых распространенных в России. На душу населения в нашей стране употребляется 40 бутылок водки в год. Пьянство, алкоголизм, а в последнее время еще и наркомания стремительно разрушают тела и души людей. Подверженных такому греху отвергает Царствие Небесное, но Господь милостив.

Через образ Божией Матери иконы «Неупиваемая чаша» все желающие могут исцелиться от пагубных грехов и страстей, получают необходимую помощь. Следует отметить, что молиться перед этим образом может не только сам страждущий, но и его родственники.

Содержание статьи:

  • История
  • Значение
  • В чем помогает «Неупиваемая чаша»?
  • Куда лучше всего вешать икону?
  • Как молиться?
  • Текст молитвы

Это поможет каждому — простой обряд на исполнение желания от Мехди Эбрагими-Вафа, победителя 3 сезона Битвы Экстрасенсов.

История

Икона Неупиваемая чаша: значение, от чего помогает, молитва и куда вешать?

Сказание о явлении чудотворной иконы «Неупиваемая чаша» зародилось в монастыре храма Владычицы Богородицы в городе Серпухов.

В конце девятнадцатого века крестьянин, отслуживший 25 лет царю и отечеству, предался всецело греху пьянства. Прекратить пить никак не получалось. Даже после того, как у отставного солдата отказали ноги все его мысли были направлены на добычу очередной порции пагубного зелья.

В одну из ночей ему приснился сон, в котором старый человек приказал идти в храм при Высоцком монастыре и совершить там молебен перед иконой «Неупиваемая чаша». Идти сразу крестьянин не смог по причине больных ног и полного отсутствия денег и физических сил. Но старик продолжал ему сниться и каждый раз все более сурово приказывал пьянице выполнить наказ.


Наконец, бедолага побрел в направлении монастыря чуть ли не на четвереньках. На ночь его приютила старушка целительница, которая растерла ему ноги и поставила на них целебные припарки. Проснувшись, больной понял, что способен передвигаться на двух ногах с палками.

Через день бывший солдат, хромая, уже шел по городу Серпухов с одним костылем.

Дойдя до цели, странник поведал при храме о своих сновидениях и спросил о молебне перед иконой. Но оказалось, что об этом образе никто не слышал. Наконец, икону нашли в проходе. На обратной стороне образа было написано «Неупиваемая чаша». Молебен совершили. Согласно сказанию, крестьянин выздоровел и больше не прикасался к спиртному.

С тех пор весть об иконе «Неупиваемая чаша» распространилась по России и до наступления периода безбожия, связанного со свершением Революции 1917 года, любящие глаза Богородицы озаряли своим светом всех больных и их родственников, щедро даря исцеление от всевозможных страстей, в том числе и пьянства.

Позднее икона подверглась сожжению.

В настоящее время есть два точных списка с иконы «Неупиваемая чаша». Оба являются чудотворными. Один находится в женском Владычнем монастыре, другой — в мужском Высоцком. Оба монастыря располагаются на территории г. Серпухов.


Список — это копия образа, написанная по благословению Владыки. Все списки являются подлинными, так как при творении художник является вместилищем Духа Святого. Каждый список поэтому является чудотворным и источающим неистощимую благодать.

Празднование иконы совершается 18 мая по новому стилю.

Значение

Икона Неупиваемая чаша: значение, от чего помогает, молитва и куда вешать?

По иконографии икона «Неупиваемая чаша» относится к типу «Оранта». Где Богородица изображается молящейся с поднятыми руками. Ее ладони обращаются к страждущим.

Таким образом она ходатайствует за весь род людской перед Господом. Благословляющий Богомладенец стоит по пояс в чаше для причастия, являющейся неистощимым источником благодати.

Это означает, что самым верным способом для обретения помощи в избавлении от зависимостей является Святое причастие.

В чем помогает «Неупиваемая чаша»?

Перед этим образом можно просить о помощи в избавлении от:


  • пьянства и алкоголизма
  • наркомании любой степени тяжести
  • курения
  • блуда в любой форме.

Также икона может помочь:

  • В решении жилищного вопроса.
  • В устройстве личной жизни (особенно рекомендуется обращаться к этой иконе отчаявшимся найти свою «половинку», которым экстрасенсы ставят диагноз «венец безбрачия» ).

Куда лучше всего вешать икону?

Икона Неупиваемая чаша: значение, от чего помогает, молитва и куда вешать?

Все иконы рекомендуется ставить на иконостас — специальные полки для церковных образов. Вешать на гвоздик икону не стоит.

Иконостас располагают в Красном углу квартиры — самом дальнем справа от входа. Если нет возможности организовать Красный угол, то полки для икон лучше всего повесить на востоке комнаты или справа от входной двери.

При расположении икон очень важно соблюдать иерархию:


  1. слева от вас должны стоять иконы Богородицы, в том числе и «Неупиваемая чаша»
  2. справа — Спасителя нашего
  3. после иконы Спасителя справа нужно ставить все остальные образа Святых угодников.

Также эту икону можно поставить на прикроватную тумбочку у изголовья кровати.

Рядом с иконами нельзя держать предметы мирского происхождения. Например, чашки, косметику, предметы для письма.

Можно на эту полку поставить только вазочку с освященной вербой и ящик для церковных свечей.

Все иконы лучше всего приобретать в специальных церковных лавках при храмах и монастырях. Там они уже освящены должным образом.

Как молиться?

Молиться иконе можно:

  • в храме
  • в домашних условиях.

Молитвы в храме читают после совершения литургии. Затем желательно прочесть акафист. Это можно делать сидя на скамье.

Во многих храмах в настоящее время стали совершать молебные пения от избавления зависимых от пристрастия к алкоголю и наркоманиии, даровании их близким терпения и любви. Присутствовать на таких службах особенно полезно людям, не привыкшим к регулярным молитвам дома.

В домашних условиях молитву творить нужно после совершения утреннего правила, стоя на коленях перед иконой, склонив голову. Женщинам обязательно покрыть голову платком.

После молитвы следует прочитать акафист. Это можно сделать сидя.

Молиться иконе об избавления от зависимостей разного рода необходимо сорок дней подряд.

Икона Неупиваемая чаша: значение, от чего помогает, молитва и куда вешать?

Если есть проблема, то обязательно должно найтись и решение. Это закон Мироздания. Человек, желающий исцелиться от любого вида зависимости обязательно найдет поддержку у Высших Сил в лице Пресвятой Богородицы через икону «Неупиваемая чаша».

Текст молитвы

О, премилосердная Владычице! К Твоему заступлению ныне прибегаем, молений наших не презри, но милостиво услыши нас: жен, детей, матерей; и тяжким недугом пианства одержимых, и того ради от матери своея — Церкви Христовой и спасения отпадающих, братьев, и сестер, и сродник наших исцели.

О, милостивая Мати Божия, коснись сердец их и скоро возстави от падений греховных, ко спасительному воздержанию приведи их.

Умоли Сына Своего, Христа Бога нашего, да простит нам согрешения наша и не отвратит милости Своея от людей Своих, но да укрепит нас в трезвении и целомудрии.

Приими, Пресвятая Богородице, молитвы матерей, о чадах своих слезы проливающих, жен, о мужех своих рыдающих, чад, сирых и убогих, заблуждшими оставленных, и всех нас, к иконе Твоей припадающих. И да приидет сей вопль наш, молитвами Твоими, ко престолу Всевышняго.

Покрый и соблюди нас от лукаваго ловления и всех козней вражиих, в страшный же час исхода нашего помоги пройти непреткновенно воздушные мытарства, молитвами Твоими избави нас вечнаго осуждения, да покрыет нас милость Божия в нескончаемые веки веков. Аминь.

Рекомендуем посмотреть видео — «Акафист иконе Неупиваемая чаша»:

  • < Назад
  • Вперёд >

Источник: astrosudba.ru

Неупиваемая икона

18 мая — празднование иконы Божией Матери «Неупиваемая Чаша» Православные верят, что этот образ дарован Богом для спасения, исправления и исцеления пьяниц.

Явление святого образа Божией Матери «Неупиваемая чаша» произошло в 1878 году.

Весть о чудном прославлении иконы Божией Матери быстро распространилась в Серпухове. В центре города при храме благоверного князя Александра Невского было создано Александро-Невское братство трезвости. Каждое воскресенье при большом скоплении народа перед иконой Божией Матери «Неупиваемая Чаша» совершались молебны, завершавшиеся нравственными беседами.

Сами одержимые страстью пьянства, их родные и близкие спешили вознести свои молитвы к Богоматери об исцелении от недуга, а многие приходили уже для того, чтобы возблагодарить Небесную Владычицу.

По иконографии икона «Неупиваемая Чаша» относится к одному из древнейших типов изображения Божией Матери, называемому «Оранта», то есть «Молящаяся», – когда Богородица изображается с воздетыми руками. В русской традиции эта иконография получила также название «Знамение». Отличием иконы является изображение Богомладенца не на руках Пресвятой Девы, а стоящим в Чаше.

Неупиваемая икона

Чаша с благословляющим Богомладенцем – это Чаша Святого Причащения. А Матерь Божия с воздетыми руками выступает молитвенным ходатаем за род человеческий. Иконой этой свидетельствуется, что нет другого, более верного средства приобрести нам любовь и благоволение Матери Божией, как через Причащение Святых Христовых Таин.

Чудотворная икона «Неупиваемая Чаша» была обретена в 1878 г. в Серпухове и находилась во Владычнем монастыре до 1919 года, а после его закрытия советской властью – в кафедральном соборе Николы Белого в Серпухове. В 1929 году Никольский собор был также закрыт. Все иконы после закрытия Серпуховских монастырей сожгли на берегу реки Нара… Икона Божией Матери «Неупиваемая Чаша» и несколько списков с нее бесследно исчезли, молебные служения пред чудотворным образом прекратились.

Сейчас существуют два почитаемых чудотворных списка с иконы. Оба находятся в Серпухове — один в Высоцком мужском монастыре, другой — во Владычном женском монастыре.

В Высоцком мужском монастыре, список чудотворной иконы «Неупиваемая Чаша» был написан в 1993 году, через два года после открытия монастыря. Это послужило началом возрождения почитания этой иконы после долгих лет богоборчества.

Образ «Неупиваемая Чаша» находится в Покровском храме Высоцкого мужского монастыря. Список тоже чудотворный, перед ним неугасимо горит лампада как символ всех молитв к Божией Матери.

Серпухов. Высоцкий мужской монастырь

Серпухов. Высоцкий мужской монастырь

Высоцкий монастырь под Серпуховым

Высоцкий монастырь под Серпуховым. Интерьер храма

Неупиваемая икона

Чудотворная икона Богоматери «Неупиваемая Чаша», находящаяся в Высоцком монастыре, стала поистине всероссийской святыней. Ежедневно в Покровском храме Высоцкого мужского монастыря перед чудотворным образом совершаются водосвятные молебны, на которых возносятся молитвы за страждущих и за всех, кто испрашивает милости у Царицы Небесной перед ее святой иконой.

А в 1996 г. сразу по возрождении Владычного монастыря со старой фотографии чудотворной иконы был написан точный список иконы «Неупиваемая Чаша» и освящен в том месте, где больше столетия назад явилась икона, и сейчас проводится почитание иконы так же, как и прежде. При письме сохранены все пропорции иконы и академический стиль, характерный для подлинника. Икона находится в Георгиевском храме Серпуховского Владычнего женского монастыря. Она периодически мироточит с 19 августа 2000 года. Некоторые люди и целые паломнические группы свидетельствуют, что иногда глаза Богоматери становятся как живые: щурятся или открываются шире. Такое необычное явление дважды было зафиксировано и на фотографиях. Поклониться Матери Божией едут со всех уголков России и других стран.

Владычный монастырь. Серпухов

Владычный монастырь. Серпухов

Славится чудотворная икона «Неупиваемая Чаша» скорым исцелением страждущих от недугов наркомании, алкоголизма и курения, разрешением жилищных проблем. Замечено, что икона не только исцеляет, но и помогает изменить образ жизни заблудшего человека, приводит его к осознанию своих грехов, к покаянию и благочестивой жизни.

К сожалению неизвестен тот день, в который была явлена икона. В XIX веке празднование иконы «Неупиваемая Чаша» совершалось 27 ноября (ст.ст.) / 10 декабря (н.ст.) в один день с иконой Божией Матери «Знамение», так как эти иконы схожи по иконографии.

В конце XX века, когда было восстановлено почитание иконы «Неупиваемая Чаша», ее празднование было приурочено ко дню преставления преподобного Варлаама Серпуховского – 18 мая (н.ст.), так как иконы была явлена через предстательство этого святого. В 1997 году по благословению Святейшего Патриарха Алексия II было установлено совершать общецерковное празднование иконе Божией Матери «Неупиваемая Чаша» 18 мая (н.ст.).

Сейчас во Владычнем монастыре по благословению митрополита Крутицкого и Коломенского Ювеналия наряду с общецерковным почитанием возрождается традиция празднования иконы «Неупиваемая Чаша» 10 декабря (н.ст.), как это было в XIX веке. 

Тропарь, глас 4
Днесь притецем вернии / к Божественному и пречудному образу Пресвятыя Богоматери, / напояющей верных сердца / небесною неупиваемою чашею Своего милосердия / и людям верным чудеса показующей. / Яже мы видяще и слышаще духовно празднуем и тепле вопием: / Владычице Премилостивая, / исцели наша недуги и страсти, / моляще Сына Твоего, Христа Бога нашего, спасти души наша.

Кондак, глас 6
Бысть чрево Твое святая Трапеза, / имущая Небеснаго Хлеба, / Христа Бога нашего, / от Негоже всяк ядый не умирает, / якоже рече всех, Богородительнице, Питатель.

Стихира по 50-м псалме, глас 6
Днесь Владычицы чудотворная икона прославляется, / днесь вернии на молитву пред нею отовсюду собираются, / днесь и маловернии помыслми покаяния озаряются, / силы Небесныя о славе Пречистыя радуются, / мы же, яко Ангелом научихомся, тако вопием: / радуйся, Благодатная, Господь с Тобою, / благословена Ты в женах, / благословено Твое к нам милосердие, / благословен Плод чрева Твоего, слава Тебе.

Молитва
О, премилосердная Владычице! К Твоему заступлению ныне прибегаем, молений наших не презри, но милостиво услыши нас: жен, детей, матерей; и тяжким недугом пианства одержимых, и того ради от матери своея — Церкви Христовой и спасения отпадающих, братьев, и сестер, и сродник наших исцели.
О, милостивая Мати Божия, коснись сердец их и скоро возстави от падений греховных, ко спасительному воздержанию приведи их.
Умоли Сына Своего, Христа Бога нашего, да простит нам согрешения наша и не отвратит милости Своея от людей Своих, но да укрепит нас в трезвении и целомудрии.
Приими, Пресвятая Богородице, молитвы матерей, о чадах своих слезы проливающих, жен, о мужех своих рыдающих, чад, сирых и убогих, заблуждшими оставленных, и всех нас, к иконе Твоей припадающих. И да приидет сей вопль наш, молитвами Твоими, ко престолу Всевышняго.
Покрый и соблюди нас от лукаваго ловления и всех козней вражиих, в страшный же час исхода нашего помоги пройти непреткновенно воздушные мытарства, молитвами Твоими избави нас вечнаго осуждения, да покрыет нас милость Божия в нескончаемые веки веков. Аминь.

Источник: hram-troicy.prihod.ru

Икона Богородицы «Неупиваемая Чаша»

Кондак 1

Избра́нное и ди́в­ное из­бав­ле́­ние нам да­ро­ва́­ся Твой о́б­раз чест­ны́й, Вла­ды́­чи­це Бо­го­ро́­ди­це, я́ко из­ба́вль­ше­ся яв­ле́­ни­ем его́ от не­ду́­гов ду­ше́в­ных и те­ле́с­ных и ско́рб­ных об­стоя́­ний, бла­го­да́р­ствен­ная хвале́ния при­но́­сим Ти, Все­ми́­лос­ти­вая За­сту́п­ни­це. Ты же, Вла­ды́­чи­це, «Неупива́емою Ча́шею» на́­ми имену́емая, приклони́ся бла­го­утро́б­но к на́­шим воздыха́нием и во́плем серде́чным и из­бав­ле́­ние по­да́ждь стра́­жду­щим неду́гом пиа́нства, да с ве́­рою воззове́м Ти:

Ра́­дуй­ся, Вла­ды́­чи­це, Неупива́емая Ча́ше, духо́вную жа́жду на́­шу утоля́ющая.

Икос 1

А́нгельстии чи́ни и пра́ведников со́нми непреста́нно сла́вят Тя, Цари́цу Богоро́дицу, Хода́таицу о многогре́шнем ро́де христиа́нстем, погря́зшем в без­за­ко́­ни­их и пребыва́ющем во гре­се́х, и́бо во уте­ше́­ние и спа­се́­ние да́руеши ему́ ми́­лость Свою́ чрез многоиме́нныя чудотво́рныя ико́­ны Твоя́, и́хже, я́ко зве́зды не­бе́с­ныя, по всей зем­ли́ на́­шей зрим; к еди́­но­му же из сих о́бразов, «Неупива́емая Ча́ша» имену́емому, при­па́­даю­ще, из глу­би­ны́ се́рд­ца взы­ва́­ем Ти:

Ра́­дуй­ся, непристу́пнаго Бо­же­ства́ се­ле́­ние; ра́­дуй­ся, непреста́нное лю­де́й удив­ле́­ние.

Ра́­дуй­ся, скорбьми́ гре­хи́ на́­ша очища́ющая; ра́­дуй­ся, печа́льми на́­ша не́­мо­щи врачу́ющая.

Ра́­дуй­ся, ми́­лость Свою́ чрез чудотво́рныя ико́­ны Твоя́ нам свы́­ше посыла́ющая; ра́­дуй­ся, яв­ле́­ни­ем их ско́рбная серд­ца́ на́­ша возвеселя́ющая.

Ра́­дуй­ся, пречу́дное всех с Бо́­гом при­ми­ре́­ние; ра́­дуй­ся, гее́нны ве́ч­ныя из­бав­ле́­ние.

Ра́­дуй­ся, Вла­ды́­чи­це, Неупива́емая Ча́ше, духо́вную жа́жду на́­шу утоля́ющая.

Кондак 2

Ви́­дя­щи, Пре­свя­та́я Вла­ды́­чи­це, ско́р­би сер­де́ч­ныя, му́­ки ду­ше́в­ныя, и́скреннее по­кая́­ние лю­де́й, одержи́мых губи́тельным поро́ком пиа́нства, бла­го­во­ли́­ла еси́ яви́­ти богоспаса́емому гра́­ду Се́рпухову ми́­лость Свою́ яв­ле́­ни­ем пречу́днаго о́браза Сво­его́ «Неупива́емая Ча́ша», да вси к не­му́ припа́дающии с ве́­рою и со­кру­ше́н­ным се́рд­цем, по­лу­чи́в­ше ис­це­ле́­ние от тя́жкаго не­ду́­га сво­его́, из глу­би­ны́ души́ во­пи­ю́т Бо́­гу: Алли­лу́иа.

Икос 2

Разуме́в трикра́тное яв­ле́­ние преподо́бнаго Варлаа́ма и повеле́ние его́ в путь ше́ствовати в богоспаса́емый град Се́рпухов, че­ло­ве́к не́кий, стра́стию пиа́нства одержи́мый, обре́те та́­мо в монастыре́ ико́­ну Твою́ свя­ту́ю, «Неупива́емая Ча́ша» имену́емую. Мы же, ви́­дя­ще та­ко­во́е о нас, гре́ш­ных, попече́ние, с благогове́нием во­пи­е́м Ти:

Ра́­дуй­ся, чрез бла­го­чес­ти́­вых лю­де́й сла́­ву чу­де́с Тво­и́х гре́ш­ным от­кры­ва́ю­щая; ра́­дуй­ся, Путеводи́тельнице прозорли́вая, путь спа­се́­ния им показу́ющая.

Ра́­дуй­ся, всеблага́я на́­ша Нас­та́в­ни­це, лю­бо́­вию Твое́ю нас привлека́ющая; ра́­дуй­ся, за вся благодея́ния Твоя́ благодаре́нию нас науча́ющая.

Ра́­дуй­ся, скорбь на́­шу в ра́­дость пре­тво­ря́ю­щая; ра́­дуй­ся, несомне́нною на­де́ж­дою нас уве­се­ля́ю­щая.

Ра́­дуй­ся, губи́тельныя стра́с­ти на́­ша раз­ру­ша́ю­щая; ра́­дуй­ся, бла­ги́м на­ме́­ре­ни­ем спо­со́б­ствую­щая.

Ра́­дуй­ся, Вла­ды́­чи­це, Неупива́емая Ча́ше, духо́вную жа́жду на́­шу утоля́ющая.

Кондак 3

Си́­ла Вы́ш­ня­го и бла­го­да́ть Влады́чицы укрепля́ше не́коего че­ло­ве́­ка, стра́ждущаго неду́гом пиа́нства, ег­да́ он, но́зи разсла́бленеи иму́ще, и́де во град Се́рпухов, повеле́ние Бо­го­ма́­те­ре, чрез преподо́бнаго Варлаа́ма рече́нное, ис­пол­ня́я. При­ше́д же во град сей, обре́те ико́­ну Пречи́стыя Бо­го­ма́­те­ре, а́бие исцеле́ от не­ду́­га сво­его́ душе́внаго и теле́снаго и из глу­би­ны́ ду­ши́ бла­го­да́р­ствен­но воззва́ Бо́­гу: Алли­лу́иа.

Икос 3

Иму́ще ис­то́ч­ник неоскудева́емый, неупива́емую ча́шу не­бе́с­ных да­ро­ва́­ний, не то́кмо лю́­дие гра́­да Се́рпухова, но и вси пра­во­сла́в­нии христиа́ны ины́х гра­до́в и ве́­сей, притека́ющии к Тво­ему́ пречу́дному о́б­ра­зу, «Неупива́емая Ча́ша» имену́емому, и пред сим по­лу­чи́в­ше ис­це­ле́­ние, при­па́­даю­ще, бла­го­да́р­ны­ми ус­ты́ во­пи­ю́т Ти:

Ра́­дуй­ся, купе́ле, в ней­же вся ско́р­би на́­ша погружа́ются; ра́­дуй­ся, ча́ше, е́ю­же ра́­дость спа­се́­ния на́­ше­го восприе́млем.

Ра́­дуй­ся, на́­ша не́­мо­щи ду­ше́в­ныя и те­ле́с­ныя врачу́ющая; ра́­дуй­ся, стра́с­ти на́­ша си́­лою мо­ли́тв Тво­и́х укроща́ющая.

Ра́­дуй­ся, коему́ждо, во вся́­кой потре́бе про­ся́­щим, по­ле́з­ная да́­рую­щая; ра́­дуй­ся, бесчи́сленныя щед­ро́­ты всем по­даю́­щая.

Ра́­дуй­ся, ми́­лос­ти со­кро́­ви­ще нам от­кры­ва́ю­щая; ра́­дуй­ся, ми­ло­се́р­дие к па́дшим яв­ля́ю­щая.

Ра́­дуй­ся, Вла­ды́­чи­це, Неупива́емая Ча́ше, духо́вную жа́жду на́­шу утоля́ющая.

Кондак 4

Бу́­рю внутрь иму́ще по­мыш­ле́­ний су­мни́­тель­ных, но с и́скренним покая́нием притека́юще к Тво­ему́ неизрече́нному милосе́рдию, одержи́мии пиа́нственною стра́стию получа́ют ис­це­ле́­ние и из глу­би­ны́ се́рд­ца во­пи­ю́т рожде́нному от Те­бе́ Спа­си́­те­лю на́­ше­му: Алли­лу́иа.

Икос 4

Слы́­ша Гос­по́дь тя́жкия ско́р­би, во́пли и плач жен, ста́риц, дете́й, сро́дницы ко́их обурева́еми суть пиа́нственною стра́стию, да­ро­ва́ им Твою́, Вла­ды́­чи­це, ико́­ну, от нея́же вси притека́ющии обрета́ют уте­ше́­ние и ра́­дость духо́вную и во­пи­ю́т Ти со сле­за́­ми:

Ра́­дуй­ся, А́гнице, ро́жд­шая А́гнца, взе́млющаго гре­хи́ ми́­ра; ра́­дуй­ся, ча́ше, че́рплющая нам ра́­дость от ис­то́ч­ни­ка без­сме́р­тия.

Ра́­дуй­ся, ско́рб­ных матере́й уте­ше́­ние; ра́­дуй­ся, безнаде́жных На­де́ж­до.

Ра́­дуй­ся, при­те­ка́ю­щих к Те­бе́ благода́тное охране́ние; ра́­дуй­ся, скор­бя́­щих от­ра́­до и уве­се­ле́­ние.

Ра́­дуй­ся, волне́ние стра́с­ти пиа́нства утиша́ющая; ра́­дуй­ся, ру­ку́ по́­мо­щи Твоея́ тре́­бую­щим простира́ющая.

Ра́­дуй­ся, Вла­ды́­чи­це, Неупива́емая Ча́ше, духо́вную жа́жду на́­шу утоля́ющая.

Кондак 5

Я́ко боготе́чную звезду́, чест­ну́ю ико́­ну Твою́ показа́ла еси́ нам, Вла­ды́­чи­це ми́­ра, ю́же зря́ще и с ве́­рою серде́чною мо­ля́­ще­ся Те­бе́, Бо­го­ро́­ди­це, гла­го́­лем: ис­це­ли́ пиа́нством и ино́ю боле́знию душе́вною и теле́сною стра́ждущих, ве́р­ных же нау­чи́ вос­пе­ва́­ти хва­лу́ Бо́­гу: Алли­лу́иа.

Икос 5

Ви́­дя­ще чу­де­са́ пре­сла́в­ная и зна́­ме­ния пречу́дная, быва́емая не то́кмо от ико́­ны Твоея́, Бо­го­ма́­ти, во гра́­де Се́рпухове явле́нныя, но и от по подо́бию сея́ ико́­ны спи́санных изображе́ний, при­па́­даю­ще к ним, смире́нно во­пи­е́м Ти:

Ра́­дуй­ся, скоропредста́тельная По­мо́щ­ни­це усе́рд­но к Те­бе́ при­те­ка́ю­щих; ра́­дуй­ся, благосе́рдная Услы́шательнице моле́ний на́­ших.

Ра́­дуй­ся, град Се́рпухов благослове́нием Тво­и́м осени́вшая; ра́­дуй­ся, в преде́лех Моско́вских сла́­ву чу­де́с Тво­и́х показа́вшая.

Ра́­дуй­ся, всем тре́­бую­щим со­кро́­ви­ще ис­це­ле́­ний не­ос­ку́д­ное; ра́­дуй­ся, в трезве́нии благоподвиза́ющихся всемо́щная Покрови́тельнице.

Ра́­дуй­ся, веду́щим брань про­ти́­ву ми́­ра, пло́­ти, диа́вола и пиа́нства до́б­рая Споспе́шнице; ра́­дуй­ся, в ми́­ре бла­го­че́ст­но живу́щих усе́рд­ная За­сту́п­ни­це.

Ра́­дуй­ся, Вла­ды́­чи­це, Неупива́емая Ча́ше, духо́вную жа́жду на́­шу утоля́ющая.

Кондак 6

Пропове́дающе чу­де­са́ Твоя́, Бо­го­ро­ди́­тель­ни­це, от ико́­ны Твоея́ «Неупива́емая Ча́ша» имену́емыя, быва́емая, мо́­лим Тя, Пре­чи́с­тая, со сле­за́­ми: из­ба́­ви всех нас от ви́ннаго пристра́стия и от паде́ния грехо́внаго, нау­чи́ нас воздержа́нию, подвиза́ющи вос­пе­ва́­ти Бо́­гу: Алли­лу́иа.

Икос 6

Возсия́ла еси́ в све́тлости Бо­же́ст­вен­ныя сла́­вы, Де́­во Богоотрокови́це, на Мла­де́н­ца, Преве́чнаго Бо́­га, Го́с­по­да на́­ше­го Иису́­са Хри­ста́, зря́щи. И́же в со­су́­де, а́ки в неупива́емой ча́ше, предстои́т, я́ко­же Тя ви́­дим изображе́нную на ико­не Тво­е́й, «Неупива́емая Ча́ша» та́ин­ствен­но пронарече́нней, от нея́же из­бав­ле́­ние от пиа́нственныя стра́с­ти при­те­ка́ю­щим с ве́­рою да́руеши, се­го́ ра́­ди со сле­за́­ми при­но́­сим Те­бе́ гла́сы немо́лчныя си́­це:

Ра́­дуй­ся, я́ко о Те­бе́ ра́дуется и торжеству́ет а́н­гель­ский собо́р и челове́ческий род; ра́­дуй­ся, я́ко Твоя́ сла́­ва превосхо́дит похвалы́ зем­ны́я и не­бе́с­ныя.

Ра́­дуй­ся, та́инственным изображе́нием Сы́­на в со­су́­де Та́й­ну Бо­же́ст­вен­ныя Евхари́стии нам от­кры­ва́ю­щая; ра́­дуй­ся, рож­де́н­на­го То­бо́ю А́гнца, всег­да́ ядо́маго и никогда́же иждива́емаго, нам ди́в­но указу́ющая.

Ра́­дуй­ся, ча́ше жи́з­ни и без­сме́р­тия, ко врата́м ве́ч­ныя жи́з­ни нас приводя́щая; ра́­дуй­ся, ис­то́ч­ни­ком не­тле́­ния и ра́­дос­ти жа́ждущия ду́­ши напоя́ющая.

Ра́­дуй­ся, несче́тною бла́гостию не оставля́ющая са́мых презре́нных и отве́рженных; ра́­дуй­ся, от ро́ва по­ги́­бе­ли милосе́рдием Тво­и́м исхища́ющая безнаде́жных.

Ра́­дуй­ся, Вла­ды́­чи­це, Неупива́емая Ча́ше, духо́вную жа́жду на́­шу утоля́ющая.

Кондак 7

Хо­тя́ че­ло­ве́к не́кий возблагодари́ти Тя, Вла­ды́­чи­це, за ис­це­ле́­ние от не­ду́­га пиа́нства, укра­си́ Твою́ пречу́дную ико́­ну, Бо­го­ма́­ти, во гра́­де Се́рпухове пребыва́ющую, из глу­би­ны́ се́рд­ца воспева́я Бо́­гу: Алли­лу́иа.

Икос 7

Но́вое чу́­до ви́­дим, Вла­ды́­чи­це, от ико́­ны Твоея́ свя­ты́я: стра́ждущий бо неду́гом пиа́нства не́кий раб Бо́­жий Стефа́н, прибега́я к Тво­ему́ Ма́тернему предста́тельству, от тя́жкаго не­ду́­га сво­его́ изба́вися, и, бла­го­да­ря́­ще Тя, благоле́пными да́ры ико́­ну Твою́ укра­си́, и припа́дающи к ней, со сле­за́­ми возо­пи́ Те­бе́ та́­ко:

Ра́­дуй­ся, Жи­во­но́с­ный Ис­то́ч­ни­че ис­це­ле́­ний; ра́­дуй­ся, ча́ше не­бе́с­ная Бо­же́ст­вен­ных да­ро­ва́­ний.

Ра́­дуй­ся, ре­ко́ ис­це­ле́­ний приснотеку́щая; ра́­дуй­ся, мо́ре, вся на́­ша стра́с­ти потопля́ющее.

Ра́­дуй­ся, под тя́жестию греха́ пиа́нства па́дающих Ма́тернима рука́ма Твои́ма возставля́ющая; ра́­дуй­ся, благода́рственныя да́ры не отверга́ющая.

Ра́­дуй­ся, серд­ца́ бла­го­чес­ти́­вых лю­де́й возвеселя́ющая; ра́­дуй­ся, вся бла­га́я про­ше́­ния на́­ша исполня́ющая.

Ра́­дуй­ся, Вла­ды́­чи­це, Неупива́емая Ча́ше, духо́вную жа́жду на́­шу утоля́ющая.

Кондак 8

Стра́н­но и су­мни́­тель­но не­ве́­рую­щим слы́шати, ка́­ко ико́­на Твоя́ свя­та́я «Неупива́емая Ча́ша» Бо­же́ст­вен­ных ис­це­ле́­ний ис­то­ча́­ет чу́­до. Мы же, ве́рую­ще сло́­ву Тво­ему́, Вла­ды́­чи­це, ре­че́н­ному к первопи́санней Тво­е́й ико­не: «Бла­го­да́ть Ро́жд­ша­го­ся от Ме­не́ и Моя́ с се́ю ико́­ною да бу́дет», — ве́­ру­ем, я́ко и сия́ ико́­на Твоя́ бла­го­да́ть Твою́ ис­то­ча́­ет. Те́м­же, бла­го­го­ве́й­но поклоня́ющеся, ло­бы­за́­ем ю, во­пию́­ще Бо́­гу: Алли­лу́иа.

Икос 8

Все упо­ва́­ние лю́­дие, стра́ждущии неду́гом пиа́нства, на Тя, Вла­ды́­чи­це, возлага́ют. Приклони́ся к не́мощем и стра­сте́м на́­шим. Кто бо нас, гре́ш­ных, из­ве­де́т от ро́ва по­ги́­бе­ли и ни­ще­ты́ ду­хо́в­ныя и те­ле́с­ныя, а́ще не Ты, Вла­ды́­чи­це! Се­го́ ра́­ди, прикло́нше коле́на пред Тво­и́м пре­чи́с­тым о́б­ра­зом, во­пи­е́м Ти та́­ко:

Ра́­дуй­ся, мо­ле́­ния гре́ш­ни­ков не отверга́ющая; ра́­дуй­ся, при­зы­ва́­ющим Тя Свою́ не­бе́с­ную по́­мощь ниспосыла́ющая.

Ра́­дуй­ся, глу­би­ну́ ми­ло­се́р­дия Тво­его́ гре́ш­ным показу́ющая; ра́­дуй­ся, от­ча́­ян­ных и безнаде́жных ободря́ющая.

Ра́­дуй­ся, одержи́мым стра́стию пиа́нства ру­ку́ по́­мо­щи простира́ющая; ра́­дуй­ся, терпели́вых страда́льцев благода́тными да́ры утеша́ющая.

Ра́­дуй­ся, не­ду́­ги на́­ша ду­ше́в­ныя и те­ле́с­ныя врачу́ющая; ра́­дуй­ся, су́етныя ра́­дос­ти ми́­ра се­го́ презира́ти нас науча́ющая.

Ра́­дуй­ся, Вла­ды́­чи­це, Неупива́емая Ча́ше, духо́вную жа́жду на́­шу утоля́ющая.

Кондак 9

Вся́­кое ес­тес­тво́ а́н­гель­ское уди­ви́­ся де́лу Тво­его́ ми­ло­се́р­дия, Го́с­по­ди, я́ко дарова́л еси́ гре́шнему ро́ду челове́ческому твер­дую За­сту́п­ни­цу и По­мо́щ­ни­цу, к на́­шим не́мощем приклоня́ющуюся и от го́рькаго не­ду́­га пиа́нства свобожда́ющую, ве́р­ныя же науча́ющую пе́­ти Бо́­гу: Алли­лу́иа.

Икос 9

Ви­ти́я челове́честии не­до­уме́­ют вос­хва­ли́­ти по до­стоя́­нию сла́вное, Вла­ды́­чи­це, ико́­ны Твоея́ яв­ле́­ние, ни­же́ мы, гре́ш­нии, от скве́рных усте́н на́­ших возмо́жем при­нес­ти́ досто́йное похвале́ние За­сту́п­ни­це на́­шей. Оба́­че неисче́тная чу­де­са́, ико́­ною Твое́ю явля́емая, ви́­дев­ше, ду­ше́ю и се́рд­цем ра́дующеся, Те­бе́ гла­го́­лем:

Ра́­дуй­ся, от свяще́ннаго ли́­ка Тво­его́ чу­де­са́ ис­то­ча́ю­щая; ра́­дуй­ся, от бед и скор­бе́й ско́ро из­бав­ля́ю­щая.

Ра́­дуй­ся, отверга́ющих Тя по­срам­ля́ю­щая; ра́­дуй­ся, от вся́­ка­го зла при­бе­га́ю­щих к Те­бе́ сохраня́ющая.

Ра́­дуй­ся, кро́тким сия́­ни­ем Тво­и́м мрак гре­хо́в и мглу страс­те́й на́­ших разгоня́ющая; ра́­дуй­ся, ду́­ши на́­ша лю­бо́­вию к Те­бе́ и Сы́­ну Тво­ему́ исполня́ющая.

Ра́­дуй­ся, на стезю́ по­кая́­ния нас прему́дре нас­тав­ля́ю­щая; ра́­дуй­ся, до́браго отве́та пред Судие́ю Пра́ведным нам усе́рд­ная Хо­да́­таи­це.

Ра́­дуй­ся, Вла­ды́­чи­це, Неупива́емая Ча́ше, духо́вную жа́жду на́­шу утоля́ющая.

Кондак 10

Спас­ти́ хо­тя́­щи лю́­ди мно́­гия, стра́ждущия неду́гом пиа́нства, чу́д­ную ико́­ну Твою́, Бо­го­ма́­ти, да­ро­ва́­ла еси́, да вси одержи́ми се́ю стра́стию к чудотво́рному о́б­ра­зу Тво­ему́ притека́ют, и, по­лу­чи́в­ше ис­це­ле́­ние, во уми­ле́­нии взыва́ют Бо́­гу: Алли­лу́иа.

Икос 10

Сте­на́ еси́ и щит, Бо­го­ма́­ти, лю́­дем, стра́­жду­щим неду́гом пиа́нства, и всем, усе́рд­но к Те­бе́ при­те­ка́ю­щим и ико́­ну Твою́ свя­ту́ю бла­го­го­ве́й­но чту́­щим, и́бо сию́ да­ро­ва́ нам бла­ги́х пода́тель Гос­по́дь в по́­мощь и врачева́ние от губи́тельныя стра́с­ти, ея́ же ра́­ди внуша́ет нам пе́­ти Те­бе́:

Ра́­дуй­ся, от­ча́­ян­ных На­де́ж­до и пе­ча́­лей на́­ших утоле́ние; ра́­дуй­ся, бо­ле́з­ней ду­ше́в­ных и те­ле́с­ных ис­це­ле́­ние.

Ра́­дуй­ся, на́­шу скве́рну чис­то­то́ю Твое́ю очища́ющая; ра́­дуй­ся, Свое́ю бла­го­да́­тию на́­ше недосто́инство про­све­ща́ю­щая.

Ра́­дуй­ся, бре́ние на́­ше тле́нное в нетле́ние облека́ющая; ра́­дуй­ся, мо­ле́­ния на́­ша Тво­и́м пред­ста́­тель­ством подкрепля́ющая.

Ра́­дуй­ся, в неможе́нии на́­шем нас утвержда́ющая; ра́­дуй­ся, облега́ющий нас о́блак страс­те́й ско́ро разгоня́ющая.

Ра́­дуй­ся, Вла­ды́­чи­це, Неупива́емая Ча́ше, духо́вную жа́жду на́­шу утоля́ющая.

Кондак 11

Пе́­ние на́­ше смире́нное, от полноты́ любви́ и усе́рдия Те­бе́ при­но­си́­мое, не пре́­зри, Чи́с­тая, и не от­вра­ти́ от отча́явшихся и стра́ждущих неду́гом пиа́нства ли́­ка Сво­его́, но помози́ им же и нам очи́ститися от вся́­кия скве́р­ны гре­хо́в­ныя, да возмо́жем досто́йно и пра́ведно пе́­ти Бо́­гу: Алли­лу́иа.

Икос 11

Све­то­при­е́м­ную све­щу́ зрим Тя, Пре­свя­та́я Де́­во, и́бо о́б­раз Твой свя­ты́й лу­ча́­ми бла­го­да́­ти Твоея́ мглу грехо́вную прогоня́ет и на све́тлую стезю́ доб­ро­де́­те­лей наставля́ет с ве́­рою зо­ву́­щих Ти та­ко­ва́я:

Ра́­дуй­ся, заступле́нием Тво­и́м от суеты́ ми́­ра се­го́ многомяте́жнаго нас из­бав­ля́ю­щая; ра́­дуй­ся, прираже́ния страс­те́й плот­ски́х отража́ти нам помога́ющая.

Ра́­дуй­ся, мысль благу́ю в се́рд­це на́­ше полага́ющая; ра́­дуй­ся, нечи́стую со́­весть на́­шу про­све­ща́ю­щая.

Ра́­дуй­ся, от мучи́тельнаго не­ду́­га пиа́нства стра́ждущих из­бав­ля́ю­щая; ра́­дуй­ся, к и́скреннему по­кая­нию и вра­зум­ле́­нию призыва́ющая.

Ра́­дуй­ся, ду́­ши всех озло́бленных умягча́ющая; ра́­дуй­ся, на по́­мощь Тя при­зы­ва́ю­щих и и́мя Твое́ сла́вящих спа­са́ю­щая.

Ра́­дуй­ся, Вла­ды́­чи­це, Неупива́емая Ча́ше, духо́вную жа́жду на́­шу утоля́ющая.

Кондак 12

Бла­го­да́ть Бо́­жия, прису́щая ико­не Тво­е́й, «Неупива́емая Ча́ша» име­нуе­мой, влече́т к ней, Вла­ды́­чи­це, всех скор­бя́­щих, обездо́ленных, вдов и ста́риц, наипа́че же всех стра́ждущих неду́гом пиа́нства и не тще́тни отхо́дят, Пре­чи́с­тая, от неупива́емыя ча́ши Тво­и́х Бо­же́ст­вен­ных да­ро­ва́­ний, но, не­ос­ку́д­но получа́юще цельбы́ от чудотво́рнаго о́браза Тво­его́, Всебла́гая, бла­го­да́р­ствен­но пою́т Бо́­гу: Алли­лу́иа.

Икос 12

Пою́­ще Твоя́ чу­де­са́ и ве́­лию ми́­лость, лю́­дем, одержи́мым стра́стию пиа́нства, явле́нныя, мо́­лим Тя, Вла­ды́­чи­це, спа­си́ и по­ми́­луй, и наста́ви нас на стезю́ пра́ву, и не оста́­ви нас, покро́ва Тво­его́ и́щу­щих и зо­ву́­щих Ти:

Ра́­дуй­ся, воздержа́нию от греха́ пиа́нства всех подвиза́ющая; ра́­дуй­ся, от пристра́стия к вину́ росо́ю ми́­лос­ти Твоея́ свобожда́ющая.

Ра́­дуй­ся, стра́ждущих от тя́жкаго греха́ пиа́нства при́сное врачева́ние; ра́­дуй­ся, бе́д­ствую­щим в страсте́х ско́­рая По­мо́щ­ни­це.

Ра́­дуй­ся, малоду́шных ди́в­ное ободре́ние; ра́­дуй­ся, благоду́шных ве́лия ра́­дос­те.

Ра́­дуй­ся, го́рдых смиря́ющая; ра́­дуй­ся, смире́нныя возвыша́ющая и всем спа­се́­ния жела́ющая.

Ра́­дуй­ся, Вла­ды́­чи­це, Неупива́емая Ча́ше, духо́вную жа́жду на́­шу утоля́ющая.

Кондак 13

О Преми́лостивая Ма́­ти Сладча́йшаго Го́с­по­да на́­ше­го Иису́­са Хри­ста́! Ны́нешнее на́­ше услы́­ши мо­ле́­ние и из­ба́­ви нас от всех не­ду́­гов ду­ше́в­ных и те­ле́с­ных, наипа́че же сво­бо­ди́ стра́ждущих неду́гом пиа́нства ра­бо́в Тво­и́х (име­на́ их), да не во зле поги́бнут, но да спасе́ннии То­бо́ю, при́с­но во­пи­ю́т Бо́­гу: Алли­лу́иа.

Этот кондак чи­та­ет­ся трижды, за­те́м 1-й икос «А́нгельстии чи́ни…» и 1-й кондак «Избра́нное и ди́в­ное из­бав­ле́­ние…».

Мо­ли́т­ва

О, Преми́лостивая Вла­ды́­чи­це! К Тво­ему́ зас­туп­ле­нию ны́­не при­бе­га́­ем, моле́ний на́­ших не пре́­зри, но ми́лостивно услы́­ши нас, жен, дете́й и матере́й, и ис­це­ли́ тя́жким неду́гом пия́нства одержи́мых и того́ ра́­ди от ма­те­ри своея́, Це́рк­ве Хри­сто́­вы, и спа­се́­ния отпада́ющих бра́тий и сесте́р и сро́дник на́­ших. О Ми́лостивая Ма́­ти Бо́­жия, косни́ся сер­де́ц их и ско́ро возста́ви от па­де́­ний гре­хо́в­ных, ко спаси́тельному воздержа́нию приведи́ их. Умо­ли́ Сы́­на Сво­его́, Хри­ста́ Бо́­га на́­ше­го, да прости́т нам согреше́ния на́­ша и не отврати́т ми́­лос­ти Своея́ от лю­де́й Сво­и́х, но да укрепи́т нас в трезве́нии и целому́дрии. При­ими́, Пре­свя­та́я Бо­го­ро́­ди­це, мо­ли́т­вы матере́й, о ча́дех сво­и́х сле́зы пролива́ющих, жен, о муже́х сво­и́х рыда́ющих, чад, си́­рых и убо́­гих, заблу́дшими оста́вленных, и всех нас, к ико­не Тво­е́й при­па́­даю­щих. И да прии́дет сей вопль наш, мо­ли́т­ва­ми Тво­и́ми, ко Пре­сто́­лу Все­вы́ш­ня­го. По­кры́й и соблюди́ нас от лу­ка́­ва­го ловле́ния и всех ко́з­ней вра́жиих, в стра́шный же час исхо́да на́­ше­го помози́ проити́ непреткнове́нно возду́шная мыта́рства мо­ли́т­ва­ми Тво­и́ми, из­ба́­ви нас ве́ч­на­го осужде́ния, да покро́ет нас ми́­лость Бо́­жия в несконча́емыя ве́­ки. Ами́нь.

Источник: azbyka.ru


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.

Adblock
detector