Молитва богородице неупиваемая чаша

Молитвы ко Пресвятой Богородице ради Ея иконы “Неупиваемая Чаша”

Неупиваемая чаша молитваТропарь, глас 4

Днесь притецем вернии / к Божественному и пречудному образу Пресвятыя Богоматери, / напояющей верных сердца / небесною неупиваемою чашею Своего милосердия / и людям верным чудеса показующей. / Яже мы видяще и слышаще духовно празднуем и тепле вопием: / Владычице Премилостивая, / исцели наша недуги и страсти, / моляще Сына Твоего, Христа Бога нашего, спасти души наша.

Кондак, глас 6

Бысть чрево Твое святая Трапеза, / имущая Небеснаго Хлеба, / Христа Бога нашего, / от Негоже всяк ядый не умирает, / якоже рече всех, Богородительнице, Питатель.

Стихира по 50-м псалме, глас 6

Днесь Владычицы чудотворная икона прославляется, / днесь вернии на молитву пред нею отовсюду собираются, / днесь и маловернии помыслми покаяния озаряются, / силы Небесныя о славе Пречистыя радуются, / мы же, яко Ангелом научихомся, тако вопием: / радуйся, Благодатная, Господь с Тобою, / благословена Ты в женах, / благословено Твое к нам милосердие, / благословен Плод чрева Твоего, слава Тебе.


Молитва иконе Богородицы “Неупиваемая чаша”

О, премилосердная Владычице! К Твоему заступлению ныне прибегаем, молений наших не презри, но милостиво услыши нас: жен, детей, матерей; и тяжким недугом пианства одержимых, и того ради от матери своея — Церкви Христовой и спасения отпадающих, братьев, и сестер, и сродник наших исцели.

О, милостивая Мати Божия, коснись сердец их и скоро возстави от падений греховных, ко спасительному воздержанию приведи их.
Умоли Сына Своего, Христа Бога нашего, да простит нам согрешения наша и не отвратит милости Своея от людей Своих, но да укрепит нас в трезвении и целомудрии.

Приими, Пресвятая Богородице, молитвы матерей, о чадах своих слезы проливающих, жен, о мужех своих рыдающих, чад, сирых и убогих, заблуждшими оставленных, и всех нас, к иконе Твоей припадающих. И да приидет сей вопль наш, молитвами Твоими, ко престолу Всевышняго.

Покрый и соблюди нас от лукаваго ловления и всех козней вражиих, в страшный же час исхода нашего помоги пройти непреткновенно воздушные мытарства, молитвами Твоими избави нас вечнаго осуждения, да покрыет нас милость Божия в нескончаемые веки веков. Аминь.

Акафист Пресвятой Богородице ради чудотворной Ея иконы “Неупиваемая Чаша”


Кондак 1

Избранное и дивное избавление нам даровася, / Твой образ честный, Владычице Богородице, / яко избавльшеся явлением его от недугов душевных и телесных / и скорбных обстояний, / благодарственная хваления приносим Ти, Всемилостивая Заступнице. / Ты же, Владычице, “Неупиваемою Чашею” нами именуемая, / приклонися благоутробно к нашим воздыханиям / и воплем сердечным, / и избавление подаждь страждущим недугом пианства, / да с верою воззовем Ти: / Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, / духовную жажду нашу утоляющая.

Икос 1

Ангельские чины и праведников сонмы непрестанно славят Тя, Царицу Богородицу, ходатаицу о многогрешнем роде христианском, погрязшем в беззаконии и пребывающем во гресех, ибо во утешение и спасение даруеши ему милость Свою чрез многоименуемыя чудотворныя иконы Твоя, их же яко звезды небесныя по всей земли нашей зрим; к единому же из сих образов, “Неупиваемая Чаша” именуемому, припадающе, из глубины сердца взываем Ти:
Радуйся, неприступнаго Божества селение; радуйся, непрестанное людей удивление.
Радуйся, скорбями грехи наша очищающая; радуйся, печальми наша немощи врачующая.
Радуйся, милость Свою чрез чудотворныя иконы Твоя нам свыше посылающая; радуйся, явлением их скорбныя сердца наша возвеселяющая.
Радуйся, пречудное всех с Богом примирение; радуйся, геенны вечныя избавление.
Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.


Кондак 2

Видяще Пресвятая Владычица скорби сердечныя, муки душевныя, искреннее покаяние людей, одержимых губительным пороком пианства, благоволила еси явити Богоспасаемому граду Серпухову милость Свою явлением пречуднаго образа Своего “Неупиваемая Чаша”, да вси к нему припадающе с верою и сокрушенным сердцем, получив исцеление от тяжкаго недуга своего, из глубины души вопиют Богу: Аллилуиа.

Икос 2

Разумев трикратное явление преподобнаго Варлаама и повеление его в путь шествовати в Богоспасаемый град Серпухов, человек некий, страстию пианства одержимый, обрете тамо в монастыре икону Твою святую, “Неупиваемая Чаша” именуемую. Мы же, видяще таковое о нас грешных попечение, с благоговением вопием Ти:
Радуйся, чрез благочестивых людей славу чудес Твоих грешным открывающая; радуйся, путеводительнице прозорливая, путь спасения им показующая.
Радуйся, всеблагая наша наставнице, любовию Твоею нас привлекающая; радуйся, за вся благодеяния Твоя благодарению нас научающая.
Радуйся, скорбь нашу в радость претворяющая; радуйся, несомненною надеждою нас увеселяющая.
Радуйся, губительныя страсти наша разрушающая; радуйся, благим намерением способствующая.
Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.

Кондак 3

Сила Вышняго и благодать Владычицы укрепляше некоего человека, страждущаго недугом пианства, егда он, нози расслаблены имуще, иде во град Серпухов, повеление Богоматери, чрез преподобнаго Варлаама реченное, исполняя. Пришед же во град сей, обрете икону Пречистыя Богоматери, абие исцеле от недуга своего душевнаго и телеснаго и из глубины души благодарственно воззва Богу: Аллилуиа.


Икос 3

Имуще источник неоскудеваемый, неупиваемую чашу небесных дарований, не токмо люди града Серпухова, но и вси православные христианы иных градов и весей, притекающии к Твоему пречудному образу, “Неупиваемая Чаша” именуемому, и пред сим получив исцеление, припадающе, благодарными устами вопиют Ти:
Радуйся, купель, в нейже вся скорби наша погружаются; радуйся, чаше, ею же радость спасения нашего восприемлем.
Радуйся, наша немощи душевныя и телесныя врачующая; радуйся, страсти наша силою молитв Твоих укрощающая.
Радуйся, коемуждо во всякой потребе просящим полезная дарующая; радуйся, бесчисленныя щедроты всем подающая.
Радуйся, милости сокровище нам открывающая; радуйся, милосердие к падшим являющая.
Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.

Кондак 4

Бурю внутрь имущии помышлений сумнительных, но с искренним покаянием притекающии к Твоему неизреченному милосердию, одержимии пианственною страстию, получают исцеление, и из глубины сердца вопиют рожденному от Тебе Спасителю нашему: Аллилуиа.

Икос 4


Слыша Господь тяжкие скорби, вопли и плач жен, стариц, детей, сродницы коих обуреваеми суть пианственною страстию, дарова им, Владычице, Твою икону, от нея же вси притекающии обретают утешение и радость духовную и вопиют Ти со слезами:
Радуйся, Агнице, рождшая Агнца, вземлющаго грехи мира; радуйся, чаше, черплющая нам радость от источника бессмертия.
Радуйся, скорбных матерей утешение; радуйся, безнадежных надеждо.
Радуйся, притекающих к Тебе благодатное охранение; радуйся, скорбящих отрадо и увеселение.
Радуйся, волнение страсти пианства утишающая; радуйся, руку помощи Твоея требующим простирающая.
Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.

Кондак 5

Яко Боготечную звезду, честную икону Твою Ты нам показала еси, Владычице мира, юже мы зряще, с верою сердечною молящеся Тебе, Богородице, глаголем: Исцели пианством и иною болезнею душевною и телесною страждущих, верных же научи воспевати хвалу Богу: Аллилуиа.

Икос 5

Видяще чудеса преславныя и знамения пречудныя, бываемые не токмо от иконы Твоея, Богомати, во граде Серпухове явленныя, но и от по подобию сея иконы списанных изображений, припадающе к ним, смиренно вопием Ти:
Радуйся, скоропредстательная Помощнице усердно к Тебе притекающих; радуйся, благосердная услышательнице молений наших.
Радуйся, град Серпухов благословением Твоим осенившая; радуйся, в пределах Московских славу чудес Твоих показавшая.
Радуйся, всем требующим сокровище исцелений неоскудное; радуйся, в трезвении благоподвизающихся всемощная Покровительнице.
Радуйся, ведущим брань противу мира, плоти, диавола и пианства добрая Споспешнице; радуйся, в мире благочестно живущих усердная Заступнице.
Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.


Кондак 6

Проповедающе чудеса Твоя, Богородительнице, от иконы Твоея, “Неупиваемая Чаша” именуемая, бываемыя, молим Тя, Пречистая, со слезами: Избави всех нас от виннаго пристрастия и от падения греховнаго, научи нас воздержанию, подвизая воспевати Богу: Аллилуиа.

Икос 6

Возсияла еси в светлости Божественныя славы, Дево Богоотроковице, на Младенца, Превечнаго Бога, Господа нашего Иисуса Христа зряще, Иже в сосуде, аки в неупиваемой чаше предстоит, якоже Тя видим изображенную на иконе Твоей, “Неупиваемая Чаша” таинственно пронареченней, от неяже избавление от пианственной страсти притекающим с верою даруеши: сего ради со слезами приносим Тебе гласы немолчныя сице:
Радуйся, яко о Тебе радуется и торжествует ангельский собор и человеческий род; радуйся, яко Твоя слава превосходит похвалы земныя и небесныя.
Радуйся, таинственным изображением Сына в сосуде Тайну Божественныя Евхаристии нам открывающая; радуйся, рожденнаго Тобою Агнца, всегда ядомаго и никогдаже иждиваемаго, нам дивно указующая.
Радуйся, чаше жизни и бессмертия, ко вратам вечныя жизни нас приводящая; радуйся, источником нетления и радости жаждущия души напояющая.
Радуйся, неисчетною благостию не оставляющая самых презренных и отверженных; радуйся, от рова погибели милосердием Твоим исхищающая безнадежных.
Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.


Кондак 7

Хотя человек некий возблагодарити Тя, Владычице, за исцеление от недуга пианства, украси Твою пречудную икону, Богомати, во граде Серпухове пребывающую, из глубины сердца воспевая Богу: Аллилуиа.

Икос 7

Новое чудо видим, Владычице, от иконы Твоея святыя: страждущий бо недугом пианства некий раб Божий Стефан, прибегая к Твоему матернему предстательству, от тяжкаго недуга своего избавися, и, благодаряще Тя, благолепными дары икону Твою украси, и, припадающе к ней, со слезами возопи Тебе тако:
Радуйся, Живоносный Источниче исцелений; радуйся, чаше небесная Божественных дарований.
Радуйся, реко исцелений приснотекущая; радуйся, море, вся наша страсти потопляющее.
Радуйся, под тяжестью греха пианства падающих матернима рукама Твоима возставляющая; радуйся, благодарственныя дары не отвергающая.
Радуйся, сердца благочестивых людей возвеселяющая; радуйся, вся благая прошения наша исполняющая.
Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.

Кондак 8

Странно и сумнительно неверующим слышати, како икона Твоя святая “Неупиваемая Чаша” Божественных исцелений источает чудо. Мы же, веруя слову Твоему, Владычице, реченному к первописанней Твоей иконе: “Благодать Рождшагося от Мене и Моя с сею иконою да будет”, — веруем, яко и сия икона Твоя благодать Твою источает. Темже благоговейно поклоняющиеся, лобызаем ю, вопиюще Богу: Аллилуиа.


Икос 8

Все упование людие, страждущие недугом пианства, на Тя, Владычице, возлагают. Приклонися к немощем и страстем нашим, кто бо нас грешных изведет из рова погибели и нищеты духовныя и телесныя, аще не Ты, Владычице, сего ради, преклонше колена пред Твоим пречистым образом, вопием Ти тако:
Радуйся, моления грешников не отвергающая; радуйся, призывающим Тя Свою небесную помощь ниспосылающая.
Радуйся, глубину милосердия Твоего грешным показующая; радуйся, отчаянных и безнадежных ободряющая.
Радуйся, одержимым страстию пианства руку помощи простирающая; радуйся, терпеливых страдальцев благодатными дарами утешающая.
Радуйся, недуги наша душевныя и телесныя врачующая; радуйся, суетныя радости мира сего презирати нас научающая.
Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.

Кондак 9

Всякое естество ангельское удивися делу Твоего милосердия, Господи, яко даровал еси грешному роду человеческому твердую Заступницу и Помощницу, к нашим немощем приклоняющуюся и от горькаго недуга пианства свобождающую, верныя же научающую пети Богу: Аллилуиа.

Икос 9


Витии человечестии недоумеют восхвалити по достоянию славное, Владычице, иконы Твоея явление. Ниже мы, грешнии, от скверных устен наших возможем принести достойное похваление Заступнице нашей. Обаче неисчетныя чудеса, иконою Твоею являемая, видевше, душею и сердцем радуяся, Тебе глаголем:
Радуйся, от священнаго лика Твоего чудеса источающая; радуйся, от бед и скорбей скоро избавляющая.
Радуйся, отвергающих Тя посрамляющая; радуйся, от всякаго зла прибегающих к Тебе сохраняющая.
Радуйся, кротким сиянием Твоим мрак греха и мглу страстей наших разгоняющая; радуйся, души наша любовию к Тебе и Сыну Твоему исполняющая.
Радуйся, на стезю покаяния нас премудре наставляющая; радуйся, добраго ответа пред Судиею Праведным нам усердная ходатаице.
Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.

Кондак 10

Спасти хотя многия, страждущия недугом пианства, чудную икону Твою, Богомати, даровала еси, да вси, одержимии сею страстию, к чудотворному образу Твоему притекают и, получив исцеление, во умилении взывают Богу: Аллилуиа.

Икос 10

Стена еси и щит, Богомати, людем, страждущим недугом пианства, и всем, усердно к Тебе притекающим и икону Твою святую благоговейно чтущим. Ибо сию дарова нам благих податель Господь в помощь и врачевство от губительной страсти, и сим внушает нам пети Тебе:
Радуйся, отчаянных надеждо и печалей наших утоление; радуйся, болезней душевных и телесных исцеление.
Радуйся, нашу скверну чистотою Твоею очищающая; радуйся, Своею благодатию наше недостоинство просвещающая.
Радуйся, брение наше тленное в нетление облекающая; радуйся, моления наша Твоим предстательством подкрепляющая.
Радуйся, в неможении нашем нас утверждающая; радуйся, облегающий нас облак страстей скоро разгоняющая.
Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.


Кондак 11

Пение наше смиренное, от полноты любви и усердия Тебе приносимое, не презри, Чистая, и не отврати от отчаявшихся и страждущих недугом пианства лика Своего, но помоги им и нам очиститься от всякия скверны греховныя, да возможем достойно и праведно пети Богу: Аллилуиа.

Икос 11

Светоприемную свещу зрим Тя, Пресвятая Дево, ибо образ Твой святый лучами благодати Твоея мглу греховную прогоняет и на светлую стезю добродетелей наставляет с верою зовущих Ти таковая:
Радуйся, заступлением Твоим от суеты мира сего многомятежнаго нас избавляющая; радуйся, приражения страстей плотских отражати нам помогающая.
Радуйся, мысль благу в сердце наше полагающая; радуйся, нечистую совесть нашу просвещающая.
Радуйся, от мучительнаго недуга пианства страждущих избавляющая; радуйся, к искреннему покаянию и вразумлению призывающая.
Радуйся, души всех озлобленных умягчающая; радуйся, на помощь Тя призывающих и имя Твое славящих спасающая.
Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.

Кондак 12

Благодать Божия, присущая иконе Твоей, “Неупиваемая Чаша” именуемой, влечет к ней, Владычице, всех скорбящих, обездоленных, вдов и стариц, а наипаче же всех страждущих недугом пианства, и не тщетны отходят, Пречистая, от неупиваемой чаши Твоих Божественных дарований, но неоскудно получая цельбы от чудотворнаго образа Твоего, Всеблагая, благодарственно поют Богу: Аллилуия.

Икос 12

Поюще Твоя чудеса и велию милость, людем, одержимым страстию пианства, явленныя, молим Тя, Владычице, спаси и помилуй, и настави нас на стезю праву, и не остави нас, покрова Твоего ищущих и зовущих Ти:
Радуйся, к воздержанию от греха пианства всех подвизающая; радуйся, от пристрастия к вину росою милости Твоея свобождающая.
Радуйся, страждущих от тяжкаго греха пианства присное врачевание; радуйся, бедствующим в страстех скорая Помощнице.
Радуйся, малодушных дивное ободрение; радуйся, благодушных велия радость.
Радуйся, гордых смиряющая; радуйся, смиренныя возвышающая и всем спасения желающая.
Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.

Кондак 13

О, премилостивая Мати Сладчайшего Господа нашего Иисуса Христа! Нынешнее наше услыши моление и избави нас от всех недугов душевных и телесных, наипаче же свободи страждущих недугом пианства рабов Твоих (имена), да не во зле погибнут, но да спасенныя Тобою присно вопиют Богу: Аллилуиа.

(Сей кондак глаголи трижды. А по сем читай икос 1 и кондак 1).

Источник: www.pravmir.ru

Святитель Филарет Дроздов говорил, что с советом можно идти к человеку только тогда, когда сердце его для тебя открыто. Но если сердце близкого для тебя на замке, и он не желает с тобой даже разговаривать, – а так и бывает, когда близкий пьёт, – достучаться до него можно только молитвой. Святитель Филарет еще в середине XIX в. не уставал предупреждать о смертельной опасности, таящейся для нации в пьянстве. Он почитал пьянство злом пострашнее, чем повальный мор от чумы и холеры. О том, в чем видел святитель спасение, мы еще обязательно поговорим. А пока про то, кому молиться от недуга пьянства и как.

«Шел однажды домой отставной служивый, бомбардир, человек убогий, по имени Мартын Кораблев, – начинает свой рассказ о чуде исцеления по молитве к иконе «Неупиваемая Чаша» Иван Сергеевич Шмелев. Боюсь, что в школах этот шедевр русской словесности, написанный в ноябре 1918 г., не изучают. А жаль, он так правдиво, честно, без литературной фальши описывает русскую жизнь конца XIX – начала XX веков, что сразу лишает читателя иллюзий, будто когда-то реальность была пасторалью и не требовала от нас ума, твердости, силы и мужества. Нет, все было и тогда – грязь, грех, скотство. Но с другой стороны, небольшая повесть, которая так и называется – «Неупиваемая Чаша», пронизана таким светом и радостью, что, читая ее, сам светлеешь и очищаешься. Такова сила слова писателя, такова его сила веры. Веры в Божью Любовь. В то, что в мире Божьем эта Любовь и спасает, и милует. Что без нее не прожить.

Возвращался домой отставной бомбардир Мартын, повествует Шмелев. Тащился на костылях после Севастопольской кампании: пухли и отнимались у него ноги. Шмелев нигде не акцентирует нашего внимания на том, что служивый пил: удивительна деликатность Ивана Сергеевича по отношению к своим даже очень пропащим героям. Нет обличения, нет той недоброй тщательности в фиксировании порока, которая на самом деле маскирует отсутствие любви. У Шмелева только горячая христианская нежность к человеку, понимание его и принятие – даже самого отпетого негодяя. А еще невероятный для сегодняшнего времени душевный такт в описании человеческих падений – признак истинно верующего человека. Святые учат: если желаешь исправления грешника, не морализируй, не тыкай ему в лицо его ошибки. Обойми его любовью, как бы это трудно ни было. А еще не концентрируйся на пороке, не вглядывайся в него. Не перебирай сладострастно: что, с кем, когда.

Делу исцеления это не поможет, да и взаимопонимания не прибавит. У Шмелева никакого копания в изнанке действительности, никаких картин «смрада жизни», которые так любят живописать современные литераторы. Никаких язв, пороков, мерзостей – чуткий читатель и так должен понять, каково возвращаться после позорной Севастопольской кампании долгой дорогой домой. Что такое опухшие, как бревна, пожелтевшие и уже гниющие ноги. Какой легкий выход: заглушать физическую и душевную боль подаянием – водкой. И какую пустоту рождает такое лечение. Как легко в этой пустоте забыть, зачем ты призван на свет Божий! Забыть настолько, что крикнуть о помощи уже не только не хватит сил, но сама мысль о том, что кто-то может тебе помочь, уже и не приходит в одурманенную голову.

Шмелев тактичен по отношению к своему герою – убогому Мартыну Кораблеву (убогий – это ведь значит «У Бога», при Боге!). Но другой летописец этой удивительной истории, имевшей место быть в 1878 г., в Серпухове, во Владычном монастыре, священник Иаков Бриллиантов в 1912-м написал жестче: да пил наш герой. Пил страшно и горько. Пил и не мог залить пустоту. Алкоголизм, да и наркомания, – следствия болезни не менее страшной, хотя и никого в наше время не пугающей – потери живой связи человека со своим Создателем. Отсюда отчаяние, пустота, неприятие реальной жизни, побег от нее, потеря радости. Как только живительная связь восстанавливается, человек уже на пути к выздоровлению.

Не посмею пересказывать ни текст гения – великого писателя Ивана Шмелева, ни текст священника Иакова Бриллиантова, мученически погибшего в декабре 1937 г. в Бутово. При небольших отличиях, чисто художественных, они точно и достоверно рассказывают о первом случае исцеления по молитве к иконе «Неупиваемая Чаша». Историю самой иконы, почти детективную, тоже пока оставлю за кадром.

Главное, что сейчас список с чудотворной иконы можно найти в каждом храме, молитва – ниже. Ну а про то, как именно надо молиться, точнее всего сказал Фома Аквинский: «Молиться надо так, будто все зависит от Бога, а действовать так, как будто все зависит от нас».

Чтобы не пропустить новые тексты, публикации из книг и просто заметки о жизни, ставьте, please, лайки и подписывайтесь на мой канал. С любовью, Мария Городова.

Молитва

О, Премилостивая Владычице! К Твоему заступлению ныне прибегаем, молений наших не презри, но милостивно услыши нас, жен, детей и матерей, и исцели тяжким недугом пиянства одержимых и того ради от матери своея, Церкве Христовы, и спасения отпадающих братий и сестер и сродник наших. О Милостивая Мати Божия, коснися сердец их и скоро возстави от падений греховных, ко спасительному воздержанию приведи их. Умоли Сына Своего, Христа Бога нашего, да простит нам согрешения наша и не отвратит милости Своея от людей Своих, но да укрепит нас в трезвении и целомудрии. Приими, Пресвятая Богородице, молитвы матерей, о чадех своих слезы проливающих, жен, о мужех своих рыдающих, чад, сирых и убогих, заблудшими оставленных, и всех нас, к иконе Твоей припадающих. И да приидет сей вопль наш, молитвами Твоими, ко Престолу Всевышняго. Покрый и соблюди нас от лукаваго ловления и всех козней вражиих, в страшный же час исхода нашего помози проити непреткновенно воздушная мытарства молитвами Твоими, избави нас вечнаго осуждения, да покроет нас милость Божия в нескончаемыя веки. Аминь.

Источник: zen.yandex.ru

Что это за икона?

Икону «Неупиваемая чаша» относят к одному из стержневых типов изображения фигуры Богородицы в иконографии. Он подразумевает точное написание образа молящейся Божией матери, руки которой раскрыты и приподняты вверх. Такой жест считается традиционным для молитвенной позы Оранты.

Кроме центрального образа Пресвятой Девы Марии, раскинувшей руки в жесте заступничества, посреди иконы находится Чаша Причащения, как символа неистощимого источника духовной радости и утешения, и Богомладенец в ней.

В целом изображение символизирует напоминание всем нуждающимся о том, что им предназначена Неупиваемая Чаша божьего покровительства, участия, защиты и сострадания, которая не иссякнет никогда.

История возникновения чудодейственной силы иконы и молитвы

Согласно легенде, однажды человек, изнывавшей от пьянства, увидел сон, где монах приказал ему явиться в храм. В этой церкви хранилась икона, называемая «Неупиваемая Чаша». Поклонившись лику Девы Марии, изображенной на ней, просить об избавлении от недуга.

Пьяница не сразу выполнил наказ служителя божьего и продолжал пить горькую. Вскоре у него отнялись ноги. Испугавшись, крестьянин собрался в путь, который он проделал на коленях, поскольку ходить уже не мог.

Человек долго искал нужную ему икону, пока однажды не нашел её в серпуховской обители.

Больной сделал все так, как велел ему монах, явившийся во сне: низко кланяясь Богородице, он произнес нужные слова. Искренность и огромное желание излечиться были услышаны, и крестьянин избавился и от губительной привычки, и от болезни ног.

Первые упоминания о чудодейственной силе иконы «Неупиваемая чаша» приходятся на 19 век.

Молитва

Моление об исцелении пьющего человека, обращенное к иконе, имеет существенное значение и способно творить чудеса. Многие жены и матери, обращавшиеся за помощью к святому лику Девы Марии, получали её.

Совет для молитвы

Верующие люди абсолютно не сомневаются в чудотворной силе молитвы и говорят о том, что она способна не только излечивать алкоголиков, наркоманов от их зависимости, но менять их мировоззрение, обретать утерянную духовность, возрождаться заново и продолжать свой путь уже новым человеком.

Текст молитвы, взятый из молитвослова:

О, премилосердная Владычице! К Твоему заступлению ныне прибегаем, молений наших не презри, но милостиво услыши нас: жен, детей, матерей; и тяжким недугом пианства одержимых, и того ради от матери своея — Церкви Христовой и спасения отпадающих, братьев, и сестер, и сродник наших исцели.
О, милостивая Мати Божия, коснись сердец их и скоро возстави от падений греховных, ко спасительному воздержанию приведи их.Умоли Сына Своего, Христа Бога нашего, да простит нам согрешения наша и не отвратит милости Своея от людей Своих, но да укрепит нас в трезвении и целомудрии. Приими, Пресвятая Богородице, молитвы матерей, о чадах своих слезы проливающих, жен, о мужех своих рыдающих, чад, сирых и убогих, заблуждшими оставленных, и всех нас, к иконе Твоей припадающих. И да приидет сей вопль наш, молитвами Твоими, ко престолу Всевышняго. Покрый и соблюди нас от лукаваго ловления и всех козней вражиих, в страшный же час исхода нашего помоги пройти непреткновенно воздушные мытарства, молитвами Твоими избави нас вечнаго осуждения, да покрыет нас милость Божия в нескончаемые веки веков. Аминь.

Правила при произнесении молитвы

Для того чтобы молитва имела силу, священнослужители рекомендуют её читать определённым образом, соблюдая сформированный порядок.

Краткий перечень пожеланий:

  • перед тем, как обратиться за исцелением к иконе «Неупиваемая Чаша», необходимо держать пост в течение 40 дней. На это время исключить алкоголь, курение, мясные блюда, молочные продукты, сливочное масло, яйца, кондитерские изделия, в которые входят жиры животного происхождения;
  • не менее двенадцати раз нужно произносить слова молебна, обращаясь к образу Богородицы, изображённому на иконе;
  • просить помощи и заступничества можно все семь дней в неделю, независимо от времени суток: ночью, утром, днём, вечером;
  • нежелательно рассказывать о том, что делаете. Обращение к святым – это таинство, и необходимо хранить молчание, чтобы избежать негатива со стороны людей, например: лишних разговоров, сплетен, сглаза и так далее;
  • к акафисту приступать следует в одиночестве без посторонних глаз. Лучше всего это делать в дома, пока никого нет;
  • молитва произносится стоя, при зажженной церковной свече;
  • обязательное условие: ежедневно перед едой выпивать стакан святой воды;
  • считается, что особую силу приобретает молитва, если её произносит алкоголезависимый человек самостоятельно: муж, сын, брат, дочь, мать, отец, но при условии, что это делается от всего сердца с искренним желанием победить недуг;
  • параллельно следует возводить молитву Господу Богу, христианским святым: великомученику Пантелеймону – целителю, и мученику Вонифатию.

Как часто читать молитву?

Чем чаще произносится обращение о помощи в исцелении, тем лучше.

Молиться нужно ежедневно, соблюдая правила и не рассчитывая на скорый результат. Кто, сколько может: 20, 30, 40 и более раз.

По словам священников и людей, прошедших этот нелёгкий путь, главное тут терпение, настойчивость и вера в исцеление. Если вдруг покидает надежда на положительный результат или силы оставляют просящего, то нужно, собрав волю, удвоить старание, увеличивая число повторов молитвы. Часто произносимая мольба об избавлении от тяжёлого заболевания будет услышана и спасение придёт.

Источник: VashNarkolog.com


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.

Adblock
detector